Konwertery Works-a

Autor: Adam Morawiec (admor_at_math.uni.wroc.pl)
Data: Wed 16 Jun 1999 - 12:51:14 MET DST

Mam prosbe do posiadaczy zestawu OS/2 Warp 3 PL + IBM Works PL, zeby
zechcieli przeprowadzic (dla mnie :-) nastepujacy krociutki eksperyment:
a) zalozyc nowy plik w edytorze, zawierajacy polskie znaki diakrytyczne
(np. wpisac same takie znaki)
b) zapisac go w formacie: dokument Worda fW 1/2
c) wyjsc z Works-a
d) ponownie wystartowac Works-a i otworzyc utworzony przed chwila dokument
Pytanie brzmi: polskie znaczki sa czy ich nie ma?
Problem wzial sie stad, ze w moim ukladzie (Warp 3 UK + Works UK + klaw.
PLProg) tych znaczkow nie ma. Nie ma ich do tego stopnia, ze stworzony
plik podgladany edytorem systemowym rowniez nie wykazuje zadnych znakow
drukowalnych w miejscach gdzie byly polskie litery (w moim pliku probnym
= wszedzie). Ponadto pisalem rzecz cala w Helvetice, a pojawia mi sie w
Roman.

--
Adam Morawiec
admor_at_math.uni.wroc.pl