Re: zlot

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_micros.micros.com.pl)
Data: Sat 12 Jun 1999 - 18:44:13 MET DST

> Hm... A może Kraków? ;)))
<PRYWATA> Jak najbardziej - piekne miasto </PRYWATA>

> Hm.. Zegrzyński?

OOO to to to !!!

powaznie - zastyanawiamy sie nad zlotem, czy nie? Moze znalesc kilka
niezaleznych miejsc (najlepiej z polaczeniem ze swiatem w miare szybkim) i
zorganizowac virtualny zjazd? (grupa w kazdym miescie przy sieci i jakas
kamera ew. voice irc)