Re: HEKLP WARP 4 I INSTALACJA !!!

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Wed 09 Jun 1999 - 15:47:17 MET DST

Jacek Szyler wrote:

> Witam wszystkich !!
>
> Po doswiadczeniach z WARPEM 3, kupiłem na gieldzie samochodowej !!! (tak ,
> tak to nie pomylka) 8 orginalnych !! plyt z Warpem 4.000 lecz nie dostalem
> zadnych dyskietek do tego spod
> Windy nie moge nic zrobic ani bootowac z plyt systemu na zadnej z nich tez
> nie ma nic do udpalenia !!! Prosze o pomoc i ewentualne przeslanie w pliku
> dyskietki startowej kiedys instalowalem Wapra 4 z dyskietek i wiem , ze
> wiecej tego nie bede robil czy ktos ma jakis pomysl:
> Oto nazwy plyt:
> OPERATING SYSTEM /400 PART I i PART II
> [...]

To nie są płyty z OS/2 Warp 4 tylko z OS/400. Wygląda na to że kupiłes
system na mainframe'a, teraz pozostaje Ci jedynie dokupic komputerek za
paredziesiąt tysięcy baksów. :-)))
Swoją drogą czego to nie można kupić na giełdzie samochodowej ;-))
Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_free.polbox.pl