Re: Gdzie FixPak >= 35 dla Warp 3 PL i inne uwagi

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Tue 08 Jun 1999 - 17:20:41 MET DST

On Tue, 8 Jun 1999 08:15:50, bigl_at_cs.tg.com.pl (Leszek Gerwatowski)

Wiem ze to co dalej napisze jest tutaj niepopularne ale to prawda.

I raczej sie nie bedzie chcialo bo komercyjnie system u nas nie istnieje. Jest to w
tej chwili dzialalnosc wylacznie hobbystyczna poza nielicznymi przykladami.
(nielicznymi oczywiscie w skali procentowej). Pozostaje wiec zangielszczanie
systemu fixami US i UK. Laty to wlasciwie male piwo ale niestety tendencja
ta tyczy sie tak samo oprogramowania. Nie tak dawno na warpcascie bylo
info o alarmujacej informacji na rynku sieciowym. Niestety klienci wola NT.
Wciaz brak _naprawde_dobrego_ pakietu biurowego. Za StarOfice 5.1 to chyba trzeba
kogos odstrzelic.

On Tue, 8 Jun 1999 12:10:26, dobrawka_at_nospam.org.pl (Przemyslaw Dobrowolski) wrote:
> A może po prostu jakąś petycje wystosować? np. jako TeamOS/2pl?

Tym bardziej dziwi mnie ze strony Team nie sa dostepne juz pol miesiaca. Wlasciwie
to nie ma sladu ze cos takiego jak Team istnieje poza plytami w Enterze. Listy tam nie dochodza.
No bo niby jak jesli IP jest bledne. Ja tam nie mam na te zabawe czasu.

* Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_bygoszcz.mtl.pl *
* Tech/2 http://www.asua.org.pl/kielpa/ *