Re: Gdzie FixPak >= 35 dla Warp 3 PL

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Tue 08 Jun 1999 - 10:15:50 MET DST

In article <0%173.810$s8.2141283_at_news.tpnet.pl>, Sylwester Szady wrote:

>U mnie jest to niewystarczajace, podobmie uwazaja w IBM, cytuje fragment
>pliku README.TXT zawartego we wskazanym pakiecie.
>
> This package contains updates to the support in FP35 and FP6, extending
> support to fixed Enhanced IDE drives greater than 8.4GB, fixing some prob-
> lems, and adding additional documentation on removable media support. If
>you
> install or have installed fixpaks newer than FP40 or FP109 then this
>package is
> not required.
>
>Dziekuje za gotowosc pomocy.

Pisza tak "na zapas". Znam paru ludzi ktorzy wrzucili to na golego OS/2 3.0 (a
nawet na dyskietki instalacyjne) i wszystko dziala jak zloto. Ale chyba
najlepiej zainstalowac ostatniego fixa UK lub US - z tego co wiem to FP32 to
ostatnie co IBm zrobi w wersji PL (prawdopodobnie tak samo z FP5PL do Warpa
4.0). Swiadczy o tym chociazby to ze ostatnie fixy instalowane na polskim OS/2
juz nie krzycza ze to niewlasciwa wersja systemu tylko ladnie sie instaluja. Po
prostu chlopakom sie juz nie chce :-(

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"Don't fix it if it isn't broken"