Połączenie szeregowe OS/2 + DOS

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 03 Jun 1999 - 19:56:16 MET DST

Jak w temacie, chciałbym połączyć komputer z zainstalowanym Warpa'em 4
i komputer z DOS'em, ewentualnie DOS - DOS. Czy takie połączenie jest
możliwe po przez kabel szeregowy? Chodzi mi o takie połączenie jakie
uzyskuje po zainstalowaniu programików DOS'owskich INTERLNK i
INTERSVR, ale żeby można było pracować na obu komputerach (jak
zainstaluje na jednym komputerze INTERSVR nie mogę już na nim
pracować bo robi za server). Jakiego oprogramowania mam szukać?

Shakuł
shakul_at_box43.gnet.pl