pomozcie mi z Netszkapa bo juz nie moge

Autor: Piotr Gaede (pigwa_at_infocentrum.com)
Data: Wed 02 Jun 1999 - 16:44:13 MET DST

Witam wszystkich
(serdecznie bo chyba tu nowy jestem)

mam klopot:
instaluje ja sobie pod OS/2 (Warp 4) Netszkape 4
najpierw rozpakowuje
potem instaluje
potem system sie resetuje
wszystko niby dziala za wyjatkiem Netszkapy
obejrzalem toto ze wszech stron czarna magia
ale kszyczy ze bledna sciezka, albo plik jest zablokowany

odinstalowalem
zainstalowalem raz jeszcze
i co widze ?
po restarcie systemu po roznych instalacjach OS/2 zwykle "przetwarzal
zablokowane pliki" czy jak on to nazywal
tym razem nic
po odinstalowaniu Netszkapy owszem ladnie przetwarza
po zainstalowaniu nie
uparlem sie na bydlaka, ale juz nie mam pomyslow (miesiac sie z nim
bawie ;-()
OS'a mam od roku, ale jeszcze za cienki chyba jestem

HELP

pozdrowionska
Piotr Gaede
pigwa_at_infocentrum.com