Re: rozterki duchowe.

Autor: KYNA (kyna_at_polbox.com)
Data: Wed 02 Jun 1999 - 00:32:44 MET DST

dziekuje... ::-)))

>taaak tylko o ile programisci pod OS/2 wymieraja o tyle pod BeOs'a sie nowi
>pojawiaja..

nie wiem...

> btw BeOS ma ladowanie sterownikow on the fly :>

wiele niedorobek....

 brak sterownikow do wiekszosci urzadzen standardowych,
 brak obslogi audio/video (NB media OS... ::-)))
 aplikacjii,
 aplikacji (a microsoft ma... )
 aplikacji...(na os/2 sa nawet z systemem...w be osie znalezc mozna demko z
obracajacym sie czajnikiem oraz BeIDE)

szczerze...nie za bardzo wiiem co z tym zrobic...narazie z 12gb zostalo mi
jakies 10,5 na wingroze...niestety os/2 nie poszedl na mojej maszynie...BeOS
jest bardzo fajny ale nie za bardzo wiem jak z tego skozystac (nawet
przegladajac zawartosc inetu za pomoca systemowego browsera ma sie wrazenia
jakby czegos bylo malo...javy nie obsloguje poprawnie...itd..itp...)

pozdrawiam KYNA