Pack, unpack, unpack2?

Autor: Adam Morawiec (admor_at_math.uni.wroc.pl)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 17:14:08 MET DST

Panowie,
czy ktos wie na czym polega zasadnicza roznica pomiedzy unpack a
unpack2? I czy istnieje pack2?
Problem wzial sie stad, ze 'rzezbiac' w OS-ie probowalem zmienic mu
troche archiwa instalacyjne (zwlaszcza bundle), np. usuwajac z
nich dotychczasowe wersje tabel CD-kow czy PCMCIA (cdrom.tbl, pcmcia.tbl),
w ktorych nie ma opisu mojego sprzetu, a wstawiajac w to miejsce ich nowe
wersje (pasujace do mojej konfiguracji). I co? I nic. pack /r daje
komunikat, ze bundle zostal spakowany 'inkompatybilna' wersja pack-a.
Tzn. jaka?
Skoro tak nie szlo, wiec stworzylem pack-iem wlasnego bunle'a i podmienilem
za starego. Unpack go widzi OK. Natomiast przy instalacji zdaje sie pracowac
wylacznie unpack2 (a nie unpack, mimo, ze oba sa kopiowane na twardziela),
ktory uwaza, ze w nowym bundle'u nic nie ma!
Czy naprawde nie ma sposobu, zeby uzytkownik mogl dopasowac sobie
zawartosc archiwow instalacyjnych?

--
Adam Morawiec
admor_at_math.uni.wroc.pl