Re: Chap, map i inne badziewie

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 09:48:51 MET DST

On Tue, 1 Jun 1999, Artur Alinowski wrote:

> Sam próbowałem coś takiego uskutecznić, niestety nie wyszło. Na różnych
> urlach znajdowałem opisy jak to zrobić (konfiguracja protokołów in takie
> tam). Używałem injoya który ma chap w sobie. Niestety kupa. Za cholerę
> nie mogę uzyskać nawet już nie callbacka ale i zwykłego połączenia z NT
> przez ichni RAS. Problem zdaje sie nietrywialny bo na zagranicznych
> forach os-owych przewija się to co jakiś czas i część ze zgłaszanych
> problemów pozostaje nierozwiązana. Po prostu nie działa i już. Podobno
> jest gdzieś dokladny opis zagadnienia popełniony przez Tima Sipplesa,
> [...]
Nawiazanie lacznosci z samym nietym nie stanowi problemu. Mozna to
zrobic uzywajac wlasnie in_joy'a. Problem w tym, ze w trakcie logowania
trzeba podac nazwe domeny do ktorej sie logujesz. Sama chap'a zawarta
w in_joy'u, a nie potrafi odczytac komunikatu z servera o nawiazywaniu
polaczenia zwrotnego. Problem polega na tym, ze in_joy nie uzywa
NETzBOJa do porozumiewania sie z tym g.... Mam zamiar (o ile zdobede
wszystkie niezbedne dane techniczne) napisac samemu program logujacy do
nietka.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95