Re: Lewhoo - zrob cos z tym!

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Sat 29 May 1999 - 17:15:42 MET DST

On Fri, 28 May 1999 18:55:06, Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> wrote:

> Chciałbym zapytać co się dzieje z www Team OS/2 Polska? Czy to tylko ja
> nie mogę się połączyć czy inni też? Martwe odsyłacze na stronach
> związanych z TeamOS/2pl nie są zbyt dobrą reklamą...
> Praktyczne od początku tygodnia jest kiszka!

Delikatnie mowiac ...

> PS. I o czym tu dyskutować - (subject: Grafika na www (bylo: Re:
> TeamOS/2 (bylo: Zakupy)) jak nic nie widać...

Potwierdzam od kilku dni tych stron nie ma w sieci (praktycznie).
Sytuacja taka trwa czasam po kilka dni. Ludzie zrobcie cos bo
umieszcenie stron Team w tym miejscu nie ma sensu. Pisze tak
z perspektywy kilku miesiecy. To ze tych stron nie widac to male
piwo ale jaka to wizytowka ....

A moze nadszedl czas aby Team sie gdzies przeszedl. Moze
na Asue ktora chodzi i niebo lepiej. Ta sprawa wymaga uzgodnien.
* Mariusz Kiełpiński kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl *
* http://friko6.onet.pl/po/kielpa/ *
* Tech/2 http://asua.org.pl/kielpa/ *
* Lista SETI seti_science_at_onelist.com *