Re: Karta grafiki

Autor: Marek Łukawski (Marek.Lukawski_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Thu 27 May 1999 - 11:02:04 MET DST

Tomasz Stafiński wrote:

> Mam zamiar wymienić kartę grafiki. Zależałoby mi na czymś co będzie sprawnie
> działało pod OS/2 - szkoda, żeby licencja się marnowała :)))
> Myślałem o: S3 Savage, Banshee lub Matroxie G200. Jak jest ze sterownikami
> do nich, z akceleracją 3D itp.
Osobiscie mam G-200 i jestem zadowolony.
Co do akceleracji 3D to nie wiem bo komputer jest mi potrzebny do pracy
biurowej + projekty (wszystko w 2D), sterowniki ukazuja sie regularnie i
nie mam im nic do zarzucenia.
Obecna wersja sterownikow 2.23.??, bios 2.3.??

S3Savage - sa sterowniki ale czy dzialaja poprawnie to nie wiem bo nie
sprawdzalem (brak takiej karty) ftp://marekl.gdansk.sprint.pl/pub/os2/ a
dalej chyba drivery lub jakos tak

Ostatnio WarpCAST podawal ze beda sterowniki do Savage 4 oraz do kart
nVidia Riva (128/TVT/TNT2) pojawilo sie cos na hobbesie oraz powinno
lezec: ftp://marekl.gdansk.sprint.pl/pub/os2/ a dalej chyba drivery lub
jakos tak.

> A, zapomniałbym o dźwięku. Niedawno sprawiłem sobie SB Live! Czy są
> (będą w skończonym czasie) sterowniki?
tez bym chcial wiedziec :)

pOSdrowienia
MArek