Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 27 May 1999 - 00:29:57 MET DST

On Tue, 25 May 1999 17:02:21, kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl (Mariusz
Kielpinski) wrote:

> No coz tym celu powstala powiadomieniowa lista mailowa. Jednak nikt nie
> wykazal nia zainteresowania wiec zniknela ze strony glownej. Jezeli uwazacie
> to za dobry pomysl to moze wrocic, a inne sposoby znakowania cos
> pomysle.

        Lista mailowa jest IMHO umiarkowanie dobrym pomysłem, przynajmniej
dla mnie. Monitoruję wybrane strony przy pomocy WBI lub netminda -
przynajmniej mam spisy w jednym miejscu. Podejrzewam, że inni robią
podobnie. Poza tym sprawdzenie zawartości maila (którego trzeba
otworzyć, przeczytać, zrozumieć, zapamiętać) jest zdecydowanie
bardziej kłopotliwe niż otwarcie strony i zobaczenie - jednym rzutem
oka - gdzie są żółte znaczki.

--
Pozdrawiam,
Jan.