Re: WWW

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 26 May 1999 - 20:57:35 MET DST

Bartosz Tomasik Bart/2 wrote:

> Jesli Lewhoo i Znik wyraza zgode, to zaniedlugo bedziemy mieli na teamie
> system przeszukiwawczy (chociaz wtedy bedzie raczej lepiej zeby calosc
> stron byla w jednym miejscu... zresza to sie okaze)
> Ihsahn

Ja sie zgadzam, chociaz w tej chwili ze wszystkich sil staram sie wyjsc
z dolka czasoprzestrzennego. mam zaleglosci ze leb urywa. juz widze
troche listow od LWP do mnie, pewine mysli ze sie zdematerializowalem
itp :)
co oczywiscie nie ma miejsca.

btw. na jakim sofcie ma byc odpalony ow serwis przeszukiwawczy?
to dla mnie b.istotne. chociaz mam w planach (i tak go zrobie)
serwis przeszukiwawczy zrobiony na REXX. jest mi potrzebny do zupelnie
innych stron :)