Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Tue 25 May 1999 - 19:02:21 MET DST

 W dniu Mon, 24 May 1999 22:36:54, jasio_at_nowhere.pl (Jan Sto‹ek) napisal(a):

> Jeszcze jakbyś był tak miły i jakoś zaznaczał, co się zmieniło... mi
> co jakiś czas WBI piszczy, że Tech/2 jest poprawiony, tylko za cholerę
> nie widzę, co się zmieniło. Jakieś "New" gwiazdeczkach czy inna
> sygnalizacja zmian bardzo by się przydała.

No coz tym celu powstala powiadomieniowa lista mailowa. Jednak nikt nie
wykazal nia zainteresowania wiec zniknela ze strony glownej. Jezeli uwazacie
to za dobry pomysl to moze wrocic, a inne sposoby znakowania cos
pomysle.
* Mariusz Kiełpiński kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl *
* http://friko6.onet.pl/po/kielpa/ *
* Tech/2 http://asua.org.pl/kielpa/ *
* Lista SETI seti_science_at_onelist.com *