Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: kelcon (kelcon_at_search.pl)
Data: Mon 24 May 1999 - 09:56:05 MET DST

Mariusz Kielpinski wrote:

> No niezupelnie. Tech/2 nie jest czescia Teamu. Link juz jest i przejscie
> pomiedzy Team a Tech tez bo zrobilem to wczoraj. Kwestia przerobienia
> systemu nawigacyjnego to sprawa Lewhoo. Ale z tego co widzialem
> zrobil to wczoraj. Tak jak zostalo to zapoczatkowane mozna
> by uczynic z Team-u system nawigacyjny po osrodkach dotyczacych
> OS/2.
Taki byl moj pomysl...

> Z drugiej strony tych ostatnich jest malutko. Warp4Ever nie jest
> aktualizowany i nie bedzie, Warpowisko gdzies zniknelo(tez nie funkcjonuje),
> jest ciekawa strona Marka Wojciechowskiego (trzeba dopisac koniecznie)
> i Wojtka Gazdy (tez koniecznie dopisac)
> no i wlasciwie znane mi materialy przekrojowe wlasciwie sie koncza. Pozostale
> strony to typowe strony autorskie.
Nie chodzi tu o ilosc a raczej o jakosc, jezeli wszystko bedzie "spiete"
jedynym systemem nawigacyjnym i np. ustalone zostanie, ze materialy
"techniczne" beda umieszczane w TECH/2 mozliwe stanie stworzenie
polskiego serwisu o federacyjnej strukturze.

> A juz nie jest latwa ? Co tam mozna jeszcze ulatwic ?
> Mam układ alfabetyczny poukladany w kategorie.
Jest przejzysta ale nie ma zadnych fajerwerkow, ot podstawowe mozliwosci
HTMLa, a wystarczy dodac odrobine grafiki aby znacznie uatrakcyjnic sam
przekaz informacji.

--
Pozdrawiam,
  Lukasz Keler +48 604 640 124