Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: kelcon (kelcon_at_search.pl)
Data: Mon 24 May 1999 - 07:50:07 MET DST

Sławomir Stachniewicz wrote:

> Zgadzam sie w 100%. Ja w NetSzkapie standardowo wlaczam opcje "don't
> load graphics" i bardzo nie lubie jesli jestem zmuszony zaladowac
> obrazki (co zwykle trwa "cale wieki"). Strona powinna byc czytelna
> dla dowolnej przegladarki, np. tekstowego lynxa.
...ktorego ostatnio nie jest zbytnio popularny i nie bedzie.

Niektorzy niestety nie zauwazyli, ze wyszlismy z epoki trybu tekstowego,
a dobrze wykonana strona z definicji zawiera tyle grafiki aby jej
wczytanie nie bylo uciazliwe (chocby wp.pl, onet.pl, infoseek.go.com,
etc.).

Po drugie, jak mozna promowac "graficzny" system operacyjny jezeli
strony sprawiaja wrazenie, ze stworzona byly w epoce 286 i HTML 1.0 ?

--
Pozdrawiam,
  Lukasz Keler +48 604 640 124