Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: Adam Ciorgoń (AdahoO_at_gdynia.multinet.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 20:42:47 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_teamos2.org.pl> wrote in message
> [...]
jego

> Nic dodac, nic ujac....

Fajnie. Proponuje odezwe do ogolu luda o propozycje formularzy, sam
proponuje swoja pomoc; w tym wypadku prosilbym jednak o jakis szczatkowy
opisik przykladowego formularza, bo mam taku balagan w glowie ze nie
wiedzialbym od czego zaczac i gdzie skonczyc :)
Slowem: "Wezmy sie i zrobmy to" :)))

Adam AdahoO Ciorgon
AdahoO_at_gdynia.multinet.pl
OS/2 > Win ^ 98