Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 20:16:07 MET DST

 W dniu Sun, 23 May 1999 13:37:09, kelcon <kelcon_at_search.pl> napisal(a):

> A mozna zrobic to tez tak:
> * zlikwidowac sekcje techniczna w teamos/2 i przeniesc ja do tech/2

Na to musza wyrazic zgode autorzy stosownych artykulow. Niech sie wypowiedza.
Nie ma zadnych problemow aby je zamiescic.

> (jezeli autor tego drugiego zadeklaruje, ze bedzie strone aktualizowal)
> * ujednolicic wyglad tech/2 i teamos/2

Przeciez aktualizuje ja w miare mozliowsci. Wystarczy popatrzec na wiadomosci
i strone glowna. Co do wygladu - czy wszystko zaraz musi wygladac tak samo ?

> * na wszystkich stronach w czesci nawigacyjnej umiescic link do tech/2
> jako do czasi team'u dotyczacej technikaliow.

No niezupelnie. Tech/2 nie jest czescia Teamu. Link juz jest i przejscie
pomiedzy Team a Tech tez bo zrobilem to wczoraj. Kwestia przerobienia
systemu nawigacyjnego to sprawa Lewhoo. Ale z tego co widzialem
zrobil to wczoraj. Tak jak zostalo to zapoczatkowane mozna
by uczynic z Team-u system nawigacyjny po osrodkach dotyczacych
OS/2. Z drugiej strony tych ostatnich jest malutko. Warp4Ever nie jest
aktualizowany i nie bedzie, Warpowisko gdzies zniknelo(tez nie funkcjonuje),
jest ciekawa strona Marka Wojciechowskiego (trzeba dopisac koniecznie)
i Wojtka Gazdy (tez koniecznie dopisac)
no i wlasciwie znane mi materialy przekrojowe wlasciwie sie koncza. Pozostale
strony to typowe strony autorskie.

> Zalety:
> * niezaleznosc, tech/2 bedzie pod pelna kontrola autora
> * nadal beda istniec dwie strony tech/2 i teamos/2
> * ujednolicony interfejs ulatwi nawigacje

A juz nie jest latwa ? Co tam mozna jeszcze ulatwic ?
Mam układ alfabetyczny poukladany w kategorie.
Przeprowadznie mirroru tez nie jest zadnym problemem bo
posluguje sie odyslaczami z adresami wzglednymi i nawet
Slurump sobie z tym poradzi. Adres na glownej na stronie Teamu
(gdzie mam ndzieje dolacza wskazane adresy)
i trudno go teraz przeoczyc chociaz mozna jeszcze zaznaczyc ze
materialy znajduja sie na innych serwerach zeby nie bylo
nieporozumien. I chyba nie ma co kombinowac.

Tak na marginesie z tego co widze to znowu sie zaczyna
dyskusja o forme. Zadnajmy lepiej o to aby bylo co
zamiescic w tej formie.

Pozdrawiam

* Mariusz Kiełpiński kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl *
* http://friko6.onet.pl/po/kielpa/ *
* Tech/2 http://asua.org.pl/kielpa/ *
* Lista SETI seti_science_at_onelist.com *