Re: OS/2 na UW

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 14:53:35 MET DST

Bartosz Tomasik Bart/2 wrote:

> btw wiecie ze na UW w wielu pracowniach jest OS/2 Warp3? niestety w zasadzie goly
> system... no ale zawsze cos ;)

        Na AGH też był, a to za sprawą promocji EDU robionych kiedyś przez IBM.
No tak, był i co z tego? A no nic, bo nie ma tam ludzi którzy chcieliby
w nim dłubać. Ba!, kiedy jeszce na studiach walczyłem o porządne
skonfigurowanie sprzętu dla OS/2, wszyscy patrzyli na mnie jak na
wariata - do pracy jest Winda. Niektórzy twardziele piszą (pisali) coś
pod QNX. I to by było w sumie na tyle...

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */