Toshoba Satelite 4000 C & Video

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_micros.micros.com.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 10:20:54 MET DST

Problem: probuje zainstalowac na wwym driver do karty graficznej i nie
moge.
Opis: nie dzialaja pelnoekranowe sesje dos. Moze dzialaja, ale ja tego juz
nie widze, maszyna tez chybaie bo wpisanie "na slepo" exit nie pomaga.
powaznie - mam czarny ekran po uruchomieniu pelnoekranowej sesji dos.
Pociaga to za soba niemoznosc zainstalowania jakiegokolwiek drivera do
karty (svga jest aplikacja dosowa)
Jakies propozycje?

####### ## ## ## Marcin P. Ciaszczyk
## # ## ## ## mailto:ciaszcz_at_micros.com.pl.nospam