Re: Dysk >=2GB - nie dzała!!

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 16:02:26 MET DST

In article <3745609D.AC6C3FBD_at_gryf.com.pl>, Lech Piątkowski wrote:
> [...]
>dyskietce, ale moj OS/2 Warp 4 PL cos nie chce czytac stacji dyskietek i HDD
>po calej operacji (po wlozeniu 3-ciej dyskietki przelatuje mi kilka ekranow
>komunikatu - tego samego w kolko - pozniej zostaje taki urwany, ze nie moze
>czytac j/w).
>
>Konfiguracja: Pentium 100MHz, 16MB RAM, 2 x 6,4 GB HDD Seagate (czyste, bez
>partycji, identyczne modele, PM, SM). Na standardowych dyskietkach fdisk
>stara sie mnie przekonac, ze mam 999MB na pierwszym i 6,4 GB na drugim. Po
>odlaczeniu pierwszego - to drugi ma 999MB :) Pooomooocyyy. Potrzebna mi jest

Wysłałem to na priv-a ale widzę że jakoś nie doszło bo piszesz jeszcze raz.
więc ja piszę też jeszcze raz publicznie. Nie wystarczy podmienić tylko ten
plik. Najlepiej ściągnij od razu wprost z IBM najnowszą wersję. Adres:

http://service.software.ibm.com/os2ddpak/html/
647679D565C73E0F862565980068EFB0.html

(oczywiście to jeden URL - co za URL-e tam mają ;-) )

Jest tam plik IDEDASD.EXE (jakbyś miał problemy ze stroną to namiar na plik
jest taki: ftp://ftp.software.ibm.com/ps/products/os2/os2ddpak/idedasd.exe albo
napisz na priv to podeślę). To jest samorozpakowujący się zip i w nim jest
wszystko co potrzeba (pliki plus opis uaktualnienia dyskietek - okazuje się że
trzeba przegrać 3 pliki!).

Powodzenia!

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\