Re: Zakupy

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Fri 21 May 1999 - 10:25:51 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> W pelni sie zgadzam (mi nie udalo sie tego ujac tak dosadnie). Zreszta, Pan Mariusz
> wspomina o dzialaniu "w Bydgoszczy". Bardzo milo, jednak dzialanie nie zrzeszone
> pod jakas nazwa ma mniejszy skutek niz zrzeszone - ludzie (wiem to po mailach do
> Entera) powoli zaczynaja nas identyfikowac - gdyby przylaczyly sie jeszcze takie grupy
> Bydgoskie itp. to bysmy mogli jeszcze wiecej zdzialac!

Zgadzam sie w zupełności. Każda organizacja (może oprócz caritasu) musi
dawać swoim memberom jakieś korzyści z faktu należenia. Jeśli nawet dany
osobnik nie robi dla organizacji nic konkretnego to stanowi część jej
siły przebicia (organizacja rośnie w siłę a memberom żyje się
dostatniej:). Wszystkie Teamy tak działają, i nie ma się co nadymać. Ja
osobiście to niniejszym zgłaszam swój akces. Prewencyjne wyślę jeszcze
maila coby Lechu nie zapomniał ;-)).

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski