Re: Witam

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 23:22:19 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski napisał(a):
> Moze rozeslal bys na liste tematy i moze niektorzy by sie podjeli zrobienia niektorych z
> nich? Aczkolwiek, sadzac po liczbie zgloszen po mojej prosbie o opisanie jakiegos
> narzedzia do tworzenia stron WWW, niewiele osob by sie podjelo...

Popieram.
Zauważyłem że wielokrotnie niektóre pytania się powtarzają [konfigur.
modemu, podział na partycje, gdzie kupić itd.] i myślę że a'propos
takich prostych sam mógłbym coś napisać. Zresztą chciałbym się jakoś
zrewanżować wszystkim, którzy mi pomagali w konfiguracji systemu. Jeżeli
panowie będziecie zainteresowani to podeślijcie 'zlecenie' na priv.

pozdr.
rafał zaród