Re: OS/2 4PL a Fujitsu

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 09:31:18 MET DST

On Sat, 15 May 1999 23:30:16 +0200 (CEST), Konrad Wawruch wrote:
> [...]
>dzisiaj zainstalowac i skonfigurowac OS/2 4PL na notebook'u Fujitsu 634Tx.
>Po poczatkowych problemach (wybor zlych driverow, zapomnienie komend
>shellowych) udalo mi sie doprowadzic system do jako takiego dzialania:
> - brak obslugi PC Card
> - brak dzwieku przy odtwarzaniu plyt CD (systemowy dzwiek jest, driver
> teoretycznie zainstalowany)
> - nie do konca dzialajacy driver karty graficznej (NeoMagic 128ZV)
> - brak obslugi modemu
>Czy ktos ma doswiadczenie z tym (lub podobnym) notebookiem i moze mi
Nie walczyłem z Fujitsu, ale walczyłem z kilkoma innymi notebookami i być
może moje spostrzeżenia przydadzą ci się.
Jeżeli chodzi o obsługę PCMCIA, to próbuj wybierać w instalacji sleketywnej
kolejne typy komputerów. Jest szansa na ponad 90%, że któryś zadziała.
Poza tym na moim aktualnym notebooku (CA 6200, rozpoznany przez OS/2 jako
ThinkPad 5...) ma znaczenie kolejność kart w gniazdach.

Drivery : http://service.software.ibm.com/os2ddpak/html/index.htm
Fixy : http://service5.boulder.ibm.com/pspfixpk.nsf/
>Czy jest jakis opis, co wnosi ktory fixpack?
Pod podanym adresem jest wszystko.

>Czy OS/2 4 da sie doprowadzic (fixpacki) do takiej stabilnosci, jak OS/2 3?
Jak najbardziej.

>Czy do wersji polskiej mozna zainstalowac angielski VoiceType?
Można, aczkolwiek języka polskiego uczy się zdecydowanie dłużej.

Zajżyj również na http://www.os2ss.com/users/DrMartinus/notebook.htm.
Jest to strona poświęcona wyłącznie problemom OS/2 a notebooki.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40
31-941 KRAKÓW fax.(0-12)425-04-41