Juz wiem! Co mi sienie podoba w LArsenie...

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 20:30:41 MET DST

A moze ktos wie jak to zmienic:

chodzilo mi glownie o zajmowane miejsce i juz wiem, co ma na to wplyw:

a. program dostosowuje szerokosc panelu do dlugosci nazwy najdluzszego pliku w
katalogu - tak wiec w jednym katalogu nam sie wszystko ladnie w larsenie miesci,
widzimy daty wielkosci itp, a w drugim widzimy nazwe pliku i kupe wolnego miejsca po
prawej, a slider u dolu (chyba ze najedziemy na ten plik z dluuuuga nazwa)

b. Nie wiem, jakimu idiocie potrzebne sa informacje na gorze panelu, ze ta kolumna to
Data, ta wielkosc itp. A ten pasek zajmuje nie malo miejsca...

Po prostu zmniejszam larsena do wielkosci okinka FC/2 i porownuje zawartosc...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1