Re: SSHD pod OS/2

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 09:43:54 MET DST

In article <hl3RBY1idpDT-pn2-wTLBecbdBvOG_at_localhost>, Jan Stożek wrote:

> A udało Ci się otworzyć w nim normalną sesję? Bo mi się udało do
>niego tylko SCP, a SSH to już nie...

A mi sie udalo, tyle ze dawno temu. Ale robilem wszystko normalnie. Ale
zrezygnowalem bo w porownaniu ze zwyklym telnetem brakowalo mi polskich literek
i wogole dobrej emulacji terminala. A ze to bylo tylko z ciekawosci a nie z
musu bezpieczenstwa wiec zrezygnowalem.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"Don't fix it if it isn't broken"