Re: Nowy FC/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 21:02:00 MET DST

Mariusz Artur Borkowski wrote:

> Jezeli ostatnia wersja VP jaka znasz jest VP 1.0 Beta to
> mam zaszczyt doniesc ze predkosc wyswietlania sie znacznie
> poprawila. Moze nie jest taka jak w BP, ale przykladowe
> programy Turbo Vision chodza wystarczajaco szybko.

mi sie jeszcze udalo zgarnac z sieci VP 1.1, zanim calkowicie
autor usunal mozliwosc downloadu. niestety ta wersja
nie umozliwia poslugiwanie sie programami wielomodulowymi itp,
a co gorsza nie ma biblioteki SYSTEM przez co wymaga umieszczenia
w kodzie odwolania do VP11DEMO.DLL .
w zasadzie nawet mialem ochote kupic (kwestia jak, a poza tym jest to
troche powyzej 200$) ale .... jest przeciez EMX, i chwala mu za to
:)))))