ergonomia

Autor: Jan Bieäkowski (janb_at_polbox.com)
Data: Mon 10 May 1999 - 20:50:26 MET DST

Witam

Na studiach mam przedmiot "Ergonomia w projektowaniu stanowisk pracy"
Jako zaliczenie mam napisać pracę o ergonomii w programach użytkowych. Pracę napisałem jako
porównanie ergonomii OS'a i win. Myślę , że to świetny sposób na promocję OS'a. Mam nadzieję , że
nic nie pominąłem - ale jeżeli ktoś miałby pomysł do dodania to czekam.
Praca ma 5 stron. Jest w formacie IBM Works. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to prześlę na priv.
OSciski
Jan Bieńkowski