Re: Kompilator C pod OS/2

Autor: Tomasz Szczesniak (tszczesn_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 08 May 1999 - 00:27:59 MET DST

>eeetam. tragizujesz :) klasa kompilatora tak naprawde wychodzi dopiero
>przy dluzszych programach. lecz wiele tez zalezy od samych bibliotek.

Nie mogę się w tuzin rzeczy zagłębiać :( Ale za miesiąc..
A i tak ASM tulez ;)

>TCP pisze sie identycznie jak na linuxie :))))))))
>gdyby co to naklepalem prosty serwerek wielowatkowy. w EMX z watkow
>sie bardzo ladnie i latwo korzysta. a co ciekawe, fork() jest emulowany
>na watkach.

Wg. helpów do EMX fork() jest wyjątkowo nieefektywny, radzą
używać
spawn (), ale to jak na razie tylko teoria dla mnie. Ale
fork() rzeczywiście
działa, tylko PIDy procesów jakieś takie małe... A jak
napisać serwer
pod OS/2? Bo pod NT jest to straszna szopka, a pod nic
innego nie pisałem.
Tomek

FIDO: 2:480/127.134
INTERNET: tszczesn_at_elka.pw.edu.pl