Novell i porty LPTx; x>3

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_micros.micros.com.pl)
Data: Sat 08 May 1999 - 19:46:45 MET DST

 novell od v4.x udostepnia mozliwosc podlaczania do kolejek drukarowych
portow od 1 do 9. Potrzebuje zrobic sobie takie drukarki. Capture ok -
wszystkie kolejki popodpinane w opdpowiednie miejsca, ale ... w obiekcie
drukarka ma do wyboru tylko porty lpt1-3 i com-y. Obiekt "drukarka
sieciowa" mnie nie specjalnie urzadza - ja wlasnie nie chce sie podpinac
do konkretnych kolejek. Jest tak mam na przyklad kilka HP 1100 (powiedzmy
1 i 2). drukarka 1 obsluguje kolejke HP11_1, drukarka 2 obsluguje kolejke
HP11_2. lpt6 jest podpiete do HP11_1. Ale drukarka 1 mi pada (jej prawo) i
potrzebuje szybko przepiac klientow na HP11_2. Wiec zmieniam w
loginscripcie capture LPT6 z HP11_1 na HP11_2 i kaze sie im przelogowac.
Pieknie - wszystko dziala, porty mam ustawione jak trzeba, tylko "drukarka
sieciowa" nie zmienia nazwy kolejki (bo jak?) a obiekt "DRUKARKA_HP1100"
moze miec ustawiony port co najwyzej 3. Nie chce robic drukarek sieciowych
HP11_1 i HP11_2 (HP11_2 na codzien jest wylaczona wiec raczej ciezko
bedzie cos na niej wydrukowac a luser jak zobaczy dwie drukarki to na
pewno wybierze zla...)

 Mozna odswiezyc liste dostepnych portow - nawet sie pyta, gdzie szukac
informacji, tylko czym ja odswiezyc, zeby byly porty powyzej 3?

 Dziekuje za pomoc

 Marcin P. Ciaszczyk
 mailto:ciaszcz_at_kerigma.cyf.gov.pl.nospam