Re: Kompilator C pod OS/2

Autor: Tomasz Szczesniak (tszczesn_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 00:50:35 MET DST

>w EMX masz przyklady. czytales je i uruchamiales? wiec to zrob.

Kiedy? Nie mam na razie tyle czasu :( Zapuściłem tylko
jedngo
printfa i aż krzyknęłem z przerażenia...

>sa tam takze przyklady programow okienkowych. tyle ze do ich kompilacji
>musisz miec LINK386.EXE , to jest standardowy element OS/2. nie wiem
>czy go zainstalowales, bo standardowo jest odhaczony.
>
>a tak wogole jeszcze powinienes sciagnac sobie unix tools, lub cos
>takiego. chodzi glownie o jakies grep gawk make i tym podobne rzeczy.
>cat, ls itp. tez sa b.przydatne, gdyz wiele skryptow do kompilacji
>z unixa z tego korzysta.

Po sesji, to będę mógł zrobić wszystko. Ale i tak fajnie,
że kompilator
jest zgodny z POSIXem, mogę UNIXowe programy pod OSem pisać
:)
Tomek

FIDO: 2:480/127.134
INTERNET: tszczesn_at_elka.pw.edu.pl