Re: Zawieszanie Warpa cd. [bylo: Pliki *.chk ?]

Autor: Marek Lukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 11:41:31 MET DST

On Fri, 07 May 1999 11:01:45 +0100, Grzegorz Szyszlo wrote:

[ciach]

>no to ja takze wymiekam. kurcze nie mam pomyslow co by tu moglo zdychac.
>T2P4 to dobra plyta. chociaz..... teoretycznie mozesz tez miec
>uszkodzony
>cache na plycie. tak mial moj znajomy w asus P55SP4. ja zreszta mam
>identyczna.
Sprawdz czy w katalogu glownym dowolnego dysku masz pliki chkdsk.* jezeli tak
to wywal badziewie i utwoz plik startup.cmd ktory wywalal by te pliki z
dysku.
np. komenda
del c:\chkdsk.* /n /f
W przypadku mojego putera to pomoglo, ale mam merlina, ktory tez wieszal sie
i zmiana procesora, pamieci, dysku, plyty nic nie pomogla. Po wywaleniu tych
plikow problemy znikly i znowu jest szybko i stabilnie.

pOSdrowienia
MArek