Re: Pliki *.chk ?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 11:59:12 MET DST

Wojciech Gazda wrote:

> Zdechnięty HPFS? Dziwne... Nie zauważyłem, a bez Fix-Paków jechałem
> ponad trzy miesiące (wprawdzie na SCSI...). To raczej ibm1s506.add jest
> do niczego.

lecz poprawka tylko do usuniecia problemu HPFS zawiera wylacznie pliki
dla HPFS. probowales w kolko w sesji dos za pomoca dos navigatora
zakladac i kasowac w kolko jakis katalog? ja probowalem i zdychal.
bo poza tym chodzil dosyc znosnie.

a co do problemu pierwotnego. warp3, magistrala 55. sam juz nie wiem.
bardzo dziwna sprawa.