Re: Drivery

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Thu 06 May 1999 - 14:23:39 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:
> to ja bym chcial drivery do SB w wersjach PCI.

Tez bym chciał :-))
A poważnie cała sprawa zdechła z powodów czasowych otóż termin
wyznaczony przez IBM to był jednak 06 maja czyli dziś. W tak krótkim
czasie nic sensownego sie zrobic nie dało tym bardziej że mieliśmy długi
weekend. Więc zostalo tylko wysyłanie indywidualnych "chciejstw" do
Teamu w Niemczech. Miejmy nadzieję że userzy niemieccy coś podesłali i
sprawa z driverami trochę się ruszy.
W zasadzie to moglibyśmy taki spis brakujących driverów zrobić, tylko
czy jest sens tworzenia czegoś co w zasadzie byłoby sztuką dla sztuki.
Pozdrowienia