Re: HPFS386

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Wed 05 May 1999 - 20:15:00 MET DST

On Thu, 29 Apr 1999 16:16:00 +0200 (CEST), Leszek Gerwatowski wrote:
>Ja nie wiem czy to jest ten HPFS ale w Warp Serverze to HPFS386 mial jeszcze
>prawa dostepu itp. rzeczy typowe dla serwera i z normalnych dyskietek
>startowych OS/2 nie widzialo sie nic. A wiem dokladnie ze tak bylo bo kiedys
>nameczylem sie nad tym duzo zanim wyczytalem ze to jest normalne. Ale nie wiem
>czy to jest ten HPFS bo moze ten to tylko 32-bitowa implementacja HPFS z
>normalna obsluga cache. I za tamten HPFS386 to sie na pewno placilo. moze
>wlasnie ten jest darmowy?
prawa dostepu w warserverze sa trzymane w EA plikow, a co do roznic w strukturze
hpfs-u byl artykul na ten temat w EDMie, wynikalo z niego ze roznice sa, ale mozna obu
systemow uzywac zamiennie (znaczy zwykly hpfs wie ze ma dosczynienie z dyskiem
hpfs386 i nie bruzdzi tam gdzie nie powinien)
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl