Re: Zawieszanie Warpa cd. [bylo: Pliki *.chk ?]

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Tue 04 May 1999 - 23:44:29 MET DST

On Thu, 29 Apr 1999 10:20:01, "Shakuˆ" <shakul_at_box43.gnet.pl> wrote:

> <...>
>

> Dalszy ciąg problemu z zawieszaniem: Wymieniłem pamięć ram i ... nic dalej
> się zawieszał, wymieniłem również procesor i ... również żadnych rezultatów,
> zmieniałem ustawienia karty graficznej i znowu nic. Czy komuś już się
> zdarzały
> takie rzeczy, czy tylko ja mam takie problemy?
>
> Dość już poddenerwowany i tracący cierpliwość Shakul

No cóż, wygląda na to że masz jakiegoś kosmicznego pecha i ciężko Ci
będzie udzielić pomocy na odległość. Skoro już wszystko zawiodło, a
jeszcze tego nie zrobiłeś, to pomimo tego że masz tylko 2.5 MB
uaktualnij jednak te dyskietki. System MUSI się dać zainstalować na
HPFS.

Poza tym - jeżeli jeszcze nie próbowałeś - instalacja z minimum sprzętu
( wszystkie "zbędne" karty jak dzwiękowe, skanery, modemy itp. out) i
jak się powiedzie dopiero wtedy je doinstalować.

No i jeszcze instalka Warpa. Nie pamiętam czy pisałeś skąd ją masz, ale
jeśli to nie oryginał, to widziałem kiedyś krążącą wśród piratów jakąś
beznadziejną kopię o dziwacznej strukturze katalogów z którą niewiele
dało się zrobić. Jeżeli to to, to dziwne, że Ci się w ogóle udało coś
zainstalować.

                                               Powodzenia

                                               Marek Wojciechowski