Re: Secure Entry

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_nospam.org.pl)
Data: Sat 01 May 1999 - 07:40:49 MET DST

On Fri, 30 Apr 1999 18:04:54, kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl (Mariusz
Kielpinski) wrote:

> No coz mam to samo. I rzeczywiscie Alt-F1 zalatwil sprawe.
> Nie zmienia to jednak faktu ze nie znam przyczyny. Podobnie jak
> Andrzej mam komunikat Password Expired. W zwiazku z tym mam
> pytanie do osob ktorym to dziala jakie fixpaki maja ?

Popatrz na wcześniejsze posty lub/i readme.doc. Mam Warpa 4 US + Fix8
i po wpisaniu hasła dostałem wiadomość - "Password Expired " a
następnie należy je tylko zmienić i spokojnie wszystko działa.

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua OS/2 Programmers http://www.asua.org.pl