Re: Secure Entry

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Mon 03 May 1999 - 22:36:18 MET DST

On Fri, 30 Apr 1999 11:21:31 +0200 (CEST), Piotr Oniszczuk wrote:

>Well, po zainstalowaniu pakietu z opcją "use OS/2 Ses sevices" na OFF
>jest cacy.
Dokladnie trzeba się wyzbać opcji :
Use OS/2 Security Enabling Services
Use RACF for password validation
Use UCM in MVS for user administration
i dodatkowa informacja. Problemy miałem dlatego, że instalowałem ten
program na kompie wpiętym w sieć, gdzie jako server muli NieTen co trzeba
i stąd właśnie problem z logowaniem się do programu.

>Zabieram się do testów SecureDesktop J.Denkowita - z opisu wygląda tez
>nieźle.
 Teraz zainstalowałem to w domu i muszę przyznać, że nawet bez żadnych
dodatkowych ustawień spisuje się nieźle.
I jeszcze jedna chyba ważna informacja. Na kompie o którym mowa wyżej
był też niejaki windows na c:, a OS/2 na d: (komp w pracy). Aby móc pracować
na komputerze uruchomiłem OS'a przez Alt+F1 i F2, podmieniłem konflikt.sys
na poprzedni i zająlem się usuwaniem katalogu SecureEntry, który założyłem
wcześniej na dysku c: (ten z dosem). Wyrżneło mi prawi cały dysk (prawie, bo
przerwałem usuwanie). Dlaczego? Dlatego, że jakimś cudem pod katalogiem
c:\sgmshell\api* był podpięty na zasadzie linków w UN* cały dysk c: od \.

                        Pozdrawiam

OS / 2 > Win ^ 98
Andrzej Pięta (w domku) mailto:ap_at_koszalin.tpnet.pl
--- wzeszło słoneczko nad naszą wioseczką ---