Re: FixPak 9

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 01 May 1999 - 21:49:22 MET DST

On Sat, 1 May 1999 15:47:20 +0200 (CEST), Krzysztof Pawłowski wrote:

>Czesc!
>Mam problem z fixpakiem 9 frimy IBM.
>Zaladowalem juz wszystkie komponenty na dysk twardy
>z internetu. Wszystko jest w jednm katologu, lacznie z
>z programem cs_140.exe. Jednak program service, tak
>z reszta jak i inne, chca abym wlozyl dyskietke do stacji A.
>Czy mam te pliki skopiowac? (te z fixpacka?) Jezeli tak, to
>jak to zrobic, jezeli sa one wieksze niz 1,44 MB, a program
>format nie chce formatowac dyskietki na wiecej niz rowno 1.44?
>Co robic?

Mozesz sciagnac program do wirtualnej dyskietki - SVDisk (np) z hobbes.nmsu.edu
i wgrywac kazda dyskietke na wirtualna (w sumie idzie szybko).

Informacje na temat instalowania fixpakow powinny byc na www.asua.org.pl/FAQ

i chyba tez w www.asua.org.pl/kielpa/

Mam nadzieje, ze adresu nie pomylilem :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1