Wszystkiego najlepszego z okazji 1 Maja

Autor: Piotr Kuriata (piotrk_at_annastasis.css.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 18:38:53 MET DST

Wszystkiego najlepszego z okazji 1 Maja wszystkim grupowiczom zyczy
Piotr Kuriata

Co za ironia losu od 1 maja jestem bezrobotnym i szukam pracy.
Smieszniej byc nie moglo.

Ale mam tez dobra wiadomosc dla milosnikow softu spod znaku motylka
(Star Division). Jak gminna wiesc niesie StarOffice 5, jest strasznie
pamiecio i sprzeto-zerne. Dlatego nie moglem go uzywac na swoim
AMD586-160 MHz z 16 Mb pamieci. Bylo to bardzo smutne dla mnie.
Pewnego pieknego dnia (2 tygodnie temu) dorwalem plytke CD z PC
Magazine po Polsku z grudnia 1997. Jest tam StarOffice 4 beta 2 wersja
do 31.12.1997 roku, ktora po zainstalowaniu 20 kwietnia 1999 roku
chodzi bez zajakniecia. I co najwazniejsze duuuuuzo szybciej niz
wersja 5. Na tyle szybko, ze moge jej spokojnie uzywac. SO-4 czyta
MSOffice95 i wczesniejsze.

ps. w adresie zwrotnym jedno "n" nalezy wyciac ;-)