Secure Entry

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 09:04:46 MET DST

Witam :-)
        Czy ktoś zainstalował u siebie to Secure Entry?
Jak już wiecie nie mogłem się zalogować na swoją maszynę po instalacji
w/w. Wróciłem do konfiguracji przed instalacją, zainstalowałem
uparcie poo raz kolejny w/w i zipa dumna. Loguje się na
EDYADMIN/PASSWORD a w zamian otrzymuje odpowiedź że Password expired.
Czy może u kogoś to działa normalnie i dlaczego? Hę...
"Nie miał chłop kłopotu, zainstalował oprogramowanie ..." :-)

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95