Plytka - US Robotics

Autor: Marcin Caban (marcin.caban_at_beer.com)
Data: Thu 29 Apr 1999 - 12:58:04 MET DST

Dzień dobry.
Przepraszam wszystkich, którym ta wiadomość przeszkadza,
ale mam duży problem.
Pożyczyłem płytkę od kolegi i złamała mi się.
Była to płytka ze sterownikami i programami do modemu.
Nie mogę takiej nigdzie dostać.
Modem nazywa się US Roboticks Sportler 33,600 zewnętrzny
(z możliwością programowego apgrejdu do 56,000).
Płytka wygląda tak, jak na brazku:
http://www.kki.net.pl/~mamagda/plyta.jpg [ 32 KB ].
Czy mają Państwo dostęp do jakiejś podobnej płytki
(nie musi być taka sama).
Proszę o odpowiedź na marcin.caban_at_beer.com
Dziękuję z góry.

Marcin Caban
http://www.ogrody.w.pl