Re: OS/2 upgrade

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Tue 27 Apr 1999 - 02:43:25 MET DST

On Mon, 26 Apr 1999 14:47:10 +0200 (CEST), Skoti wrote:
>czy ktos...
>A) pamieta/wie, ile kosztuje upgrade z os/2 ver. 3 PL na ver. 4 PL
>(oczywiscie bez posrednictwa pirata, gdzie kosztuje to tyle samo co od
>razu wersja 'oryginalna inaczej'). Mam wersje 3 a upgrade moze bym i
>zrobil...
ja zaplacilem za swoj 700 zl.. ale to juz dosc dawno temu.. bardziej sie oplaca kupic
nowa wersje EDU (niestety jak ja kupowalem jeszcze nie bylo..)
>B) czy warto robic upgrade... znaczy co jest nowego, lepszego... z
>chcia bym tez zobaczyl pare screenshotow z pulpitu... powiedzmy jakis
>maly jpeg na priva [tylko ni za wiele]
a) ladniej wyglada
b) jest Voice Type (jak umiesz dobrze mowic po angielsku to moze sie przydac)
c) Dart, High resolution timer, Security Hooks i takie tam od razu w systemie...
d) pewnie jeszcze cos, ale akurat jestem tak wypomnowany ze nic juz wiecej nie
wymysle..
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl