CMI8330 -help...

Autor: Michal Zawada (zawada_at_if.uj.edu.pl)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 11:08:47 MET DST

Witam,

 mam na plycie glownej karte dzwiekowa na chip'ie CMI8330.
Oczywiscie z plytka do niej nie bylo sterownikow pod OS'a, ale poszukalem
i ze strony CMedia zciagnalem fabryczne sterowniki.
 Zainstalowalem i nie dziala...
Otoz sterownik z uporem godnym maniakia usiluje wcisnac mi niewiarygodny
wprost kit, jakoby moja karta uzywala DMA 4...
 Czy ktos ma moze taka DZIALAJACA karte pod OS2 ?

Michal Z.

*   "The light is a left hand of the darkness."                           *
*                                             Michal Zawada               *
*     \|/                          student of Jagiellonian University     *
*    -=*=-------------       Institute of Physics, Atomic Optics Division *
*     /|\                              email: zawada_at_if.uj.edu.pl         *