Re: Wszyscy prosimy lewhoo...

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 25 Apr 1999 - 12:52:48 MET DST

Marek Wojciechowski napisał(a):
> [...]
>
> No to nie zrzędzić, tylko pióra i klawiatury w dłoń i pisać do redakcji.
> Ja już to zrobiłem :)

Ale ja też już pisałem do red. Hutny i niestety stwierdziła że w części
papierowej raczej nie będzie.... [choć z drugiej strony słowo "raczej"
nie jest przesądzające :)]
I przy okazji... Chyba na jeden z następnych miesięcy jest zapowiadany w
Enterze test i porównanie systemów operacyjnych. Mam nadzieję że Warpa
nie będzię testował jakiś pajac, który będzie miał kłopoty np. ze
znalezieniem plików bądź zminimalizowanych programów [jak to miało
miejsce w PCWK 4/96].

pozdr.

--
\\ rafii