Re: Wszyscy prosimy lewhoo...

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 24 Apr 1999 - 18:28:38 MET DST

Witam

Lech Wiktor Piotrowski napisał(a):

> [...]

Panowie. A ja mam inną choć podobną propozycję. Czy nie ma możliwości
umieszczenia choć jednego jakiegoś programu ze Smartsuite97 [np.
WordPro, Organizer, albo 1-2-3]? To trochę dziwne żeby IBM rozdawał
pełną wersję tego pakietu za friko dla Windowsa a o użytkownikach Warpa
zapomniał...

Właśnie! Popieram. A tak swoją drogą cholernie mi brakuje ciekawych
artykułów p. Barteczki w PCMpP....

pozdr.

--
\\ Rafii