Uruchomilem 3dText

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 24 Apr 1999 - 12:10:47 MET DST

A w zasadzie FX3D z www.modulardreams.com :)

I w sumie jestem pod wrazeniem - w odroznieniu od SX2 dzial u mnie bardzo szybko,
zre niewiele swapu, blyskawicznie zmienia tesktury textu, sam text itp :) Wszystko w
OpenGLu... Niestety, nie udalo mi sie podstawic zadnego fontu oprocz dolaczonego...
Musze sie ich zapytac o co chodzi.

Gify generowane zajmuja... srednio: gif (na oko) jakies 300x200, 31 klatek, zajal mi 120k

Program nie jest skomplikowany i wielu funkcji nie ma, jednak do animowania textu
chyba w zupelnosci wystarczy... MA okolo 25 typow animacji textu (typow obrotu tego
textu), oporcz tego mozna ustwaiac i obracac textury, perspektywe, wybierac kolory dla
przodu, tylu itp...

Polecam :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster