[off topic] Prosba o pomoc

Autor: Krzysztof Koziarek (koziarek_at_mikrohd.com.pl)
Data: Tue 20 Apr 1999 - 22:04:11 MET DST

rzepraszam, ze pisze nie na odpowiednia grupe dyskusyjna
ale bardzo potrzebuje pomocy. Mam mala firme, ktora zajmuje
sie montazem offsetowym i poligrafia, stanowi to moje
jedyne zrodlo utrzymania. Dlatego szukam zlecen, ofert
wspolpracy, ewentualnie zatrudnienia w podobnej branzy.
Bardzo mi na tym zalezy i stad moja prosba.

Wiecej informacji mozna znalezc na stronie:
http://www.danpol.z.pl

Oferty prosze przesylac na priva.

Krzysztof Koziarek
koziarek_at_mikrohd.com.pl