Trash + mały problem z win-os/2

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 17 Apr 1999 - 14:25:26 MET DST

Cześć

Zainstalowałem sobie z nowego Entera programik Trashcan i całkiem mi się
podoba. Mam jednak związane z nim małe pytanko. Czy da się w jakiś
sposób ustawić w menu kontekstowym by usuwane pliki trafiły właśnie do
niego a nie niszczarki? [Walczyłem trochę z ustawieniami w config.sys by
mona było odzyskiwać pliki bezpośrednio z okna poleceń OS/2 ale ciągle
mam z czymś problem - jeżeli ktoś może prosiłbym więc też o podesłanie
wyglądu linii dotyczącego właśnie tej sprawy...].
I sprawa 2. Program jest 30 dniowy ale chyba można zarejestrować go
tylko wysyłając kartkę do autora. Czy dobrze to odcyfrowałem [mój
angielski jest raczej słaby] a ceny za programik nie znalazłem w
helpie...

I drugi problem...
Ostatnimi czasy zauważyłem że nie mogę otwierać programów Win-OS/2
prosto z pulpitu. Program taki zaczyna się wczytywać ale po chwili
przestaje i qpa :(((.
Dodam że wogóle systemu Win-OS/2 nie da się otworzyć innego niż tylko
zmaksymalizowanego... - dobrze jednak chodzą programy dosowe [np. Norton
Commander]. Za to w sesji pełnoekranowej bez żadnego problemu chodzi mi
i Organizer i 1-2-3 i wsztstkie inne...
Czy ma ktoś jakieś propozycje [świerzo po instalacji Warpa wszystko
grało...]?

pozdr.

--
\\ Rafii